Skip to Content

סדרת מחבטי BOOM החדשה של HEAD

הסיפור מאחורי סדרת המחבטים BOOM מבית HEAD – לחיות ברגע

טניסאים מדברים הרבה על ‘הרגע’. להיות ברגע, להישאר ברגע, לחיות את הרגע.

קל יותר לעשות את כל זה עם סדרת המחבטים החדשה של BOOM מבית HEAD, שנבנתה לכאן ועכשיו. בפעם הראשונה שתרים את המחבט BOOM, תמצא שקל לשחק איתו באופן מיידי. וכל כך הרבה כיף להכות בכדורי טניס עם המחבט הזה – עם תחושת ההשפעה הנשגבת שלו, המוגברת על ידי הצליל הנעים שהוא משמיע – שלא תצטרך לחשוב על שום דבר מלבד ליהנות מהרגע.

יצירת הרגע המושלם עבורכם לקחה חודשים על גבי חודשים של עבודה מהצוות של HEAD במעבדה, במגרש הטניס ובמתקן האב-טיפוס. סדרת BOOM זו היא חסרת תקדים. יותר מחקר, פיתוח, בדיקות, התעסקות, כוונון ועידון הושקעו ביצירת סדרת המחבטים של BOOM מאשר בכל השקה קודמת בהיסטוריה של HEAD.

ואחרי חודשים של מדע, אתה מקבל אמנות. במילותיו של סטפן מור, שהוא חלק מצוות המחקר והפיתוח, HEAD השקיע כל כך הרבה ביצירת סדרת המחבטים BOOM עד שהמוצר המוגמר מרגיש כמו “פיסת אמנות”, שנוגעת לשלמות. “בהיסטוריה של HEAD, מעולם לא הייתה לנו יותר הכנה, כל כך הרבה אבות טיפוס וכל כך הרבה בדיקות. עבורי באופן אישי, המחבט הזה הוא יצירת אמנות מתוזמרת היטב בהנדסת ספורט מחבטים”, אומר מוהר. “כל החלקים מיושרים בצורה מושלמת במחבט BOOM – המסגרת, מיטת המיתרים, הגיאומטריה, הלולאות, הכל מושלם. זה המחבט הטוב ביותר שיצרנו עד כה.”

מהנדסים חושבים בצורה אנליטית ומתמטית. אבל, כפי שמוהר מסביר, הם פעלו לקראת משהו יותר רגשי, שאי אפשר למצוא במשוואה או בציור: העלאת חיוך על פניהם של השחקנים. “אז אנחנו מבינים שהשגנו משהו, ושהמשימה שלנו הושלמה”.

לתחושה סנסציונית בכל זריקה שאתה משחק, לסדרת המחבטים BOOM יש מבנה Auxetic מתקדם בחתיכת העול, המעניקה לך תחושת השפעה אופטימלית ומשוב סופר מדויק. חידושים נוספים כוללים את מבנה המסגרת הייחודי של Morph Beam, הממזג פיר קרן קופסה מוארך עם ראש חזק לשילוב מושלם של תחושה וקלות על המגרש. טכנולוגיה נוספת שפותחה במיוחד עבור הסדרה היא ה-Uni Pattern, תבנית מיתר אחידה המאפשרת מסלול כדור עקבי בכל זריקה למשחק אמין וסלחן.

זה היה פרויקט הנעילה האולטימטיבי. בזמן שהעולם היה נעול במהלך המגיפה, HEAD המשיך לפתח מחבט שמבטיח להטעין את הכוח והביטחון של השחקנים. לא משנה מה הרמה שלך, בסדרה תמצא מחבט שמתאים לך, ואתה יכול להחליט באיזו רצינות אתה רוצה לקחת את הכיף שלך.

“הייתה לנו התמקדות ברורה ביצירת משהו ייחודי וקל לשחק איתו”, חושפת טיפאני דיטמר מצוות ניהול המוצר של HEAD. “רצינו שתוכל להרים את זה ולהיות מוכן לשחק מיד. זה נותן לך כוח, זה חזק ועם זאת יציב כשאתה מניף דרך הכדור ויש לו תחושת השפעה וצליל נחמדים במיוחד. אתה תרצה לעשות את הזריקה הבאה.”

אישה מחזיקה בידה השמאלית את מחבט הטניס החדש של BOOM

מחבט הטניס BOOM לתחושה סנסציונית בכל זריקה שאתה משחק

משחק עם המחבט BOOM, תרגיש משהו, גם אם לא בהכרח יהיה לך קל לבטא מהי התחושה הזו. “תחושת ההשפעה הנכונה חשובה מאוד עבור הספורטאי. השחקנים חייבים להרגיש בנוח ובטוח עם המחבט והמכות שלהם”, אומר דיטמר.

עם מתקן אב-טיפוס משלהם באתר במטה שלהם בקנלבאך באוסטריה, HEAD יכול ליצור במהירות גרסאות חדשות של המחבט עם וריאציות קלות. “זה היה די מדהים להיות חלק מפרויקט אבן דרך שכזה”, אומר תומס הוהנג, חבר בצוות ההפקה.

כל מרכיב בסדרת המחבטים של BOOM נשקל בקפידה. בעוד שלאב-טיפוס תמיד יש מסגרות שחורות, אחד השיקולים החשובים ביותר היה הצבע של סדרת המחבטים BOOM, שהעניק לה את זהותה. האתגר של Thorsten Kopf, המעצב המוביל לעיצוב גרפי וצבעוני, היה למצוא צבע שיבדל אותו מהסדרות האחרות של HEAD וגם ממה שיש בשוק. צבע שיבטיח שהמחבט יעשה “השפעה חזותית חזקה”. לדעתו של קופף, היה הרגע שבו הוא מצא את “הצבע המושלם”.

לכל מי שהיה מעורב בפיתוח סדרת המחבטים BOOM היה רגע כזה

מוצרים קשורים

חזקים יותר מתמיד

100 הוספה לסל
בחזרה למעלה
דילוג לתוכן