Skip to Content

הנעליים החדשות של רפאל נדאל! NIKECOURT AIR ZOOM VAPOR CAGE 4

נעלי הטניס החדשות של רפאל נדאל כבר כאן! אנחנו מתרגשים ואתם?
איך הנעליים החדשות מבית נייקי פותרת את אחת התנועות החשובות ביותר במשחק הטניס?
המשחק של רפאל נדאל מתואר בצורה הטובה ביותר על ידי הניצחון שלו השנה ב”פלאשינג מדוס”.
נדאל ניצח משחק דרמטי וצמוד לאחר 4 שעות ו49 דקות שכלל סט חמישי, והציג בפנינו את המשחק האתלטי והאינטנסיבי שלו.
פעם אחר פעם, הוא הכה את הכדור לאורך קו הבסיס לפי שרץ חזרה למרכז המגרש, כאילו נמשך בידי כוח בלתי נראה.
הדרך שבה נדאל זז נראית מולדת, אך למעשה, נדאל תמיד מרוכז בדברים הקטנים הקשורים בעבודת הרגליים שלו. במיוחד, הוא רוצה לוודא שהוא לא מאבד זמן כשהוא חוזר חזרה למרכז המגרש, בין אם זה בהחזרה של סרב או באמצע “ראלי”, בכך שנדאל חוזר במהירות למרכז המגרש, פעולה זו דורשת ממנו יעילות שיא – לשהות על החלק הקדמי של כף הרגל.
ה-NikeCourt Zoom Vapor Cage 4 מתמקדת בהצעה עיצובית ספציפית במיוחד: איך יכולה נעל הטניס להחזיר יותר אנרגיה מהקרקע ולאפשר לשחקן להיות מהיר יותר לקראת החבטה הבאה? הקצב של הטניס המודרני לא משאיר לשחקנים שום מרווח לטעות בנוגע חזרה לעמידת מוצא, אפילו אם שחקנים מוכרחים לבצע החלקה נואשת כדי להחזיר עוד כדור למגרש – מעבר חלק ומהיר לחלק הקדמי של כף הרגל, יכול להוות את ההבדל בין נצחון או הפסד של נקודה, בין אם המשחק מתקיים על משטח החימר, דשא או משטח קשה.
הנעליים החדשות מבית נייקי משלבות את האיכויות של Nike Air Zoom Vapor x, ושל Nike Air Zoom Cage 3, מצד אחד העמידות המדהימה של הCage 3, ומנגד את המהירות של סדרת הVAPOR.
ב-Zoom Vapor Cage 4, שתי התכונות הללו משולבות באמצע החלק העליון ומרכיבות את הדגם ההיברידי והמפוצל, עוטפות את החלק המרכזי העליון בעזרת העיטורים הידועים של הCage 3 כדי לשמור על הנעל בעת גריררתה כנגד המגרש(השרוכים נסתרים מתוך מחשבה על הגנתם).
את הצד החיצוני מכסה TPU(סוג של פלסטיק אלסטי) בצורה אופנתית ועוזר במפגש רך עם הקרקע. מתחת לרגליים, יחידת ה Air Zoom הקדמית מספקת תגובתיות נהדרת כאשר שחקנים מצפים לסרב ומתרוצצים לאורך קו הבסיס. כל אלה מותאמים ומעוצבים בצורת “בוריטו” כדי לספק הכלה לכל הצרכים של שחקן הטניס המודרני.

Artifactid:57a04259 2b93 494d Bea4 9c45ca02fcda
Artifactid:57a04259 2b93 494d Bea4 9c45ca02fcda














מוצרים קשורים

PRINCE TOUR EVO BACKPACK WHITE תיק גב לטניס פרינס

380 הוספה לסל
בחזרה למעלה
דילוג לתוכן